onsdag 7. mai 2008

WOW!!!

Jeg leser om vekkelse i en liten by i florida der 1000vis av mennesker blir helbredet og frelst (siste 4 ukene), jeg leser om vekkelse i Godøy der massevis av ungdommer har tatt imot Jesus de siste 11ukene, og idag om vekkelse blant 100vis av ungdommer i Sacabo i Bolivia, og jeg kan ikke annet enn å bare gleder meg over vekkelsen som jeg vet ligger rett rundt hjørnet for vår egen by Bergen Halleluja!!!
Det er helt AMAZING hva Gud holder på med nå:-) All pris og ære til vår gode Far:-) Jeg er så utrolig glad for at dere får være med på dette:-) Norleif: Jeg skulle likt å være en flue på veggen under undervisningen din der nede. Gleder meg til å høre alt når dere kommer hjem. Legg gjerne inn noen bilder:-)
Gud er med dere. Vær beskyttet og rikelig velsignet. Hils teamet og David m.fam. fra Anita.

Ingen kommentarer: