fredag 2. mai 2008

Gud jobber iherdig:-)

Denne uken har vært mer spennende og inspirerende enn jeg forventet at den ville bli. Jeg hadde mange punkter på listen min over ting som skulle gjøres og noen over ting jeg hadde ønske om å gjøre, og et av dem var å få dele evangeliet med to jeg ikke kjenner, hver uke. Og Gud hører bønner... Jeg har fått dele evangeliet med to denne uken, og forventer flere å få dele evangeliet med neste uke;-)
Jeg har fått være til velsignelse for andre søsken også og det er jo alltid kjekt å være til hjelp:-) Jeg ser frem til neste uke med stor forventning fordi Gud har talt til oss denne uken om å være "pålogget" og klar når han taler til oss. Jeg vil med iver og forventning være klar for å tjene kongenes Konge og herrenes Herre:-)

Til teamene i Bolivia og Filipinene: Jeg gleder meg over å høre hvor fint dere har det, og over hvordan Gud tar seg av dere. Det skal bli overmåte kjekt å høre alt når dere kommer hjem. Det var artig å se bilder fra Filipinene. Kenneth: Du er helskjønn. Jesus elsker deg!!! Til alle: Legg gjerne inn flere bilder:-)

God helg til begge teamene. Stå på:-)

Anita

Ingen kommentarer: